Times sinks to new low in shameful attack on Sputnik employees in McCarthyist hit-piece

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

The Times has hit a new Russia-bashing low, publishing a hit piece on the Moscow funded outlet Sputnik. The ‘name and shame’ article lists eight employees of Sputnik, complete with their photos and full names. The story published on Sunday by one of the most respectable British newspapers is your usual attack on Russia and its foreign outreach efforts, described, of course, as propaganda. Technically it reports on the controversy over Integrity Initiative, the UK-funded psyop pushing London-favored narratives under the guise of fighting ‘Russian disinformation’. But it also focuses on the British-based branch of Sputnik, a news website and internet radio station funded by Moscow.

Read the original article in FULL here

This post originally appeared on SOTT.net

Like this article?

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment