When even the Washington Post is saying your Russiagate article is bad journalism, your Russiagate article is really, really bad journalism. In an article titled “The Guardian offered a bombshell story about Paul Manafort. It still hasn’t detonated.”, WaPo writer Pul Farhi draws attention to the fact that it has been a week since the Guardian published a claim that former Trump campaign manager Paul Manafort met repeatedly with WikiLeaks founder Julian Assange, without any evidence backing up the claim, using solely anonymous sources, and despite the claims contradicting known records of Assange’s guests at the Ecuadorian embassy. Criticism and demands for answers have been growing louder and louder from both friends and enemies of WikiLeaks, with new plot holes opening up in the Guardian’s narrative daily, and the scandal is now moving into mainstream awareness.

Read the original article in FULL here

This post originally appeared on SOTT.net

mm

Signs of the Times, founded March 2002 alternative news site

Related Posts