World

Five weeks after fake Guardian Assange/Manafort ‘scoop’, no evidence, just stonewalling

FIVE WEEKS AGO, the Guardian published one of the most extraordinary and significant bombshells in the now two-plus-year-old Trump/Russia saga. “Donald Trump’s former campaign manager Paul Manafort held secret talks with Julian Assange inside the Ecuadorian embassy in London, and visited around the time he joined Trump’s campaign,” claimed reporter and best-selling “Collusion” author Luke Harding, Dan Collyns, and a very sketchy third person whose name was bizarrely scrubbed from the Guardian’s byline for its online version but appeared in the print version: Fernando Villavicencio, described by the Washington Post, discussing this mysterious discrepancy, as “an Ecuadoran journalist and activist.” That the Guardian story would be seen as an earth-shattering revelation – one that would bring massive amounts of traffic, attention, glory and revenue to the paper – was obvious. And that’s precisely how it was treated, as it instantly ricocheted around the media ecosystem with…

Read the original article in FULL here

This post originally appeared on SOTT.net

mm

Signs of the Times, founded March 2002 alternative news site

Related Posts